Kvinno-Em på ullevi

Att kvinno-em spelas har väll ingen missat? Sån hype som det varit runt det dom senaste dagarna. Jag tycker att landskamper i sig är lite tråkiga eftersom att jag är mer av en klubb människa, som gör att landskamper blir tråkiga då man i min åsikt enbart kan hålla på enskilda människor och spelare.  Nej sånt är inget för mig. Att det vuxit  sig större med tiden. Men att det Spelas på ifk Göteborgs hemmaplan vilket gör att ifk måste flytta sitt europa spel till olympia (Helsingborg) är ganska dåligt, men det är roligt att det vuxit sig större. Tråkigt med klack "neutral". En klack är ju till för att stötta det lag man håller på, och inget för folk som går på fotboll någon gång ibland. 
Kommando bryggan 2013, ifk göteborg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback