Vilken dag, vilken röra...

Mina kära läsare, nu ska ni få höra den sjukaste historian ni läst tror jag om inte så är det den barnsligaste.
 
Jag och två kompisar i skolan skulle gå ut och köpa en daim, på vägen ner så trampar min kompis på en mandarin och säger "ååh walla, jag trampa på en mandarin" ... Vilket ett gäng somalier hör och får då försig att vi försökt att imitera vad dom sa på sitt spårk precis innan. Jag och mina kompisar börjar gå ner för trappan då en av dessa killar som förmodligen är somalier, kommer ikapp och börjar fråga varför vi imiterade dom, vilket vi själkvar inte gjorde. Vi skrattade och tyckte det va skoj att han trampa på en mandarin. Men killen som tyckte att vi imiterade deras spårk sa att vi är rasister för att vi skrattade strax efter att dom sa nått. Iallafall så kommer hela duskitionen till ett slut där killen säger "Om ni skrattar igen så dödar jag er". Vilket blir mordhot, så vi går till rektorn och säger till om detta hotet som jag tar på högsta seriösa nivå, då jag inte har haft med killen att göra innan. rektorn tar mig en min ena kompis åt sidan och säger "Om ni inte är helt 100 på att detta är ett seriöst hot så har jag ett viktigt möte".
 
 
Min slutsat blir utav detta :
 
Vi är rasister för att vi försökte prata deras spårk, och detta grundar dom utan någon som helst form av bevis. Vi kan alltså här utgå ifrån, att dessa personer som inte kan prata svenska ordentligt är rasister då det är diskriminerande på hög nivå...
 
 
tack för att du läste detta, ville bara skriva av mig.
 
/Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback