Upplopp på upplopp

Hejsan!
 
Nu ska dom snart köra igång yttligare ett upplopp i göteborg, klockan 11:00 framtidsgymnasiet. Andralånggatan 15 järntorget. Någon måtta får det väl vara? Visst att det skapats en ny grupp men lägg ner upploppen!
 
Iaf, tog bort mitt inlägg igår då jag ansåg att det inte var särsklit bra inlägg. Mycket dåliga parareller men antar att det va tröttheten som slog till. Sitter iallafall här nu och tänkte jag ska försöka formulera ihop något hyffsat bra iaf.

Upploppen igår fick ju en oväntad vändning. vet inte hur länge dom höll på med sina små hyss. det jag skrev om att polisen inte borde blanda in supportrar drar jag tillbaka samt min dåliga pararell med att skilja på supportrar och upplopp, tror den gick och misstolka ganska så grovt.
 
Jag skrev  "Supportrar som ni vill kalla "hulliganer" är iaf med på att slåss, vi slår inte oskydliga individer". Med detta menar jag att det finns folk som går på fotboll, slåss för sitt lag, sina gator osv men absolut inte att jag är någon som helst sorts huligan på något sätt, vill inte vara det och kommer aldrig bli det. med "vi" menar jag supportrar i våra led, medias snetolkning på att alla supportar är huliganer och våldsamma.

Tack för mig och för din tid
/Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback