fanskampen - musikhjälpen

härligt att se så många engagerade supportrar runt om i landet som skänker pengar för barn i slumen som inte har rent vatten att dricka. det är sånt här som väcker hopp om mänskligheten. Men nu tänkte jag rikta kritik till mig själv och andra blåvita supportrar. Det skramlas pengar varje match och det blir låga resultat varje gång nästan. men nu när det är juletider å musikhjälpen å tycker jag att vi alla borde kunna skänka mera pengar till mera tifon och bidra till en bättre inramning utav våran borg, vårat slott kalla det vad du vill, jag menar Ullevi! påtal om fotboll och insamling. säsongen 2013 drar igång med en borta match emot folket på ön, BK häcken. skulle vara underbart att se en marschering ifrån Poseidon till Rambergsvallen och gå över bron. sjunga, bränna bengaler. vara sjukt visuella. flaggor, banderoller och sång. En för alla, alla för blåvitt.tack för att du läste /Simon

Kommentarer
Min kamp som Bipolär tonåring och nykter alkoholist. säger:

Sv ; Ja, den är bäst! Jag förstod inte förens runt 7 avsnittet att det var samma spöken :p Men riktigt roligt. Nostalgi på hög nivå :D

2012-12-16 | 15:29:52
Bloggadress: http://bipolarsynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback