Tillbaka på nytt med ny energi!

Tjenare tappra läsare!
jag har varit inaktiv en hel del det senaste seklet, och det bara efter 3 inlägg så nu är jag tillbaka och hoppas på att mina läsare inom en snar framtid hittar tillbaka till bloggen.

för er som undrar vad det är för en filur som skriver här så heter jag Simon Emanuelsson, jag är bosatt utanför orten Alingsås, jag tog studenten den 5 juni och letar jobb som aldrig förr. Min flickvän kanske gör något gäst inlägg någon gång när hon känner för det. Bloggen i sig kommer att handla om dagsaktuella händelser, vad jag gör på min enorma fritid och sport, i begränsad upplaga.

Sist men inte minst så skulle jag vilja be om en liten tjänst och det är att ni som läser kanske kan länka vidare ifall ni känner att detta kan bli en intressant läsning även för er. Tack på förhand!
 
jag kommer även att rätta till designen såfort jag komer hem, vilket borde bli på lördag!

/Simon
 

Kommentarer
Bella säger:

Lycka till med bloggen nu då :)

2013-07-11 | 12:25:11
Bloggadress: http://rememberthiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback