Hjälp mig att få besökare!

350 besökare idag, hjälp mig att komma upp till 500 besökare idag!

Hjälper ni mig med det så kommer jag att lägga upp något som förklarar lite mer om vem jag är som person, vad som jag anser värt att leva för! så kom igen nu alla. Dela, sprid och prata om!
 
Iallafall som ni kanske märker på blogginlägget så har jag väldigt tråkigt idag, mest sitta och spela. Så jag jobbar på att få igång lite PR på bloggen så att den sprider sig innan säsongen för blåvit drar igång på riktigt, kommer evenutellt fixa lite schysta snack med spelar och tränare säsongen 2013. Men självklart kommer jag att forsätta skriva dom dagsaktuella händelser!
 
/Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback