God morgon!

God morgon!
 
Hur ska man kunna hitta motivation till att gå till skolan en dag som denna? helt ärligt? Det är mörkt ute, det är säkert kallt, jag är sjukt trött... Tror att den ända typen av motivation till at gå till skolan idag är att jag har ett prov som jag verkligen måste vara med på, för att inte få IG i en kurs... Visst skulle jag kunna göra provet efter jullovet men lika bra att få det överstökat antar jag..
 
Iaf, idag vet jag inte vad jag ska hitta på, åka in till skolan med 06:20 bussen så kommer jag förhoppnings vis i tid till skolan, börjar 08:30. Hoppas så innerligt att killarna som gav mig ett mordhot igår blir avstängda idag, så att man slipper se dom i skolan.
 
Kommer inte på så mycket att skriva just nu, men istället för att det skulle eka tomt så fyllde jag på med lite strö text, hoppas ni har de bra!
Är det något ni undrar över så får ni gjärna fråga något! jag svara på gjärna på frågor!
 
/Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback